Ett år av djup saknad !!!

 

♥ Spike ♥
Ett helt år har gått sen jag fick pussa på dig för sista gången och titta in i dom där otroligt vackra och snälla ögnen !
Din pipleksak "kotten" som du bar med dig överallt tog du ett stadigt grepp om och släppte aldrig taget....Då var du nöjd och trygg ♥
Veterinärerna trodde inte att du somnat in ordentligt först då du fortf... hade Kotten kvar i munnen ..... men jag sa att Kotten den släpper han ALDRIG !
Det gjorde du inte heller kotten var kvar även när ditt hjärta slutat slå och du vandrat över till andra sidan ....Såklart att du skulle lyckas charma veterinärerna in i det sista då dom aldrig sett en hund somna in med sin leksak kvar i munnen ! Ja du kunde då charma all mitt hjärta !
Du var UNDERBAR , Du var mitt ALLT ♥
Kommer aldrig få en hund som dig igen !!  

Du kommer fattas mig för evigt tills den dag vi ses igen min älskade snorkis Spiken ♥




Matte ÄLSKAR dig !!!





Du jag och kotten !!! KÄRLEK !!!



Vackraste Gråsnorken i hela världen !!



Tokstollen !!!


SAKNAR DIG !!!!


Puss från matte .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0