Promenix med lekstund...

...är bland det absolut roigaste en amstaff  vet....det är iallafall det roligaste jag vet!! Tänkte låta er följa med ut och leka , så ladda kaffe koppen för det kan ta en liten stund!!

Nu drar vi!!

Först ser jag väldigt liten , otålig och ledsen ut i väntan på hissen...


Otålig i hissen...


Sen trycker  jag på dörr öppnaren...matte tar sådan tid på sig ....


Kissar in reviret lite.......                             .... och lite till.......
         

Va??!!  Sa du ....vart är däcket ??!! 


Då sätter jag fart mot .....                        ..... däcket.....hm....                                   


Tror det är här någonstans...                ...hm....
     

Säg då matte..Snälla...NÄHÄ....


Nu minns jag ........                                                                       
  
    
.....här ska däcket finnas ........
 

            YES, här låg det ....!!!                                                                                  
 
Mot fotbollsplanen....                               .... för nu ska det lekas...                       
      

                                             weeeeeeeeeeeeeeeeeeeee                                                       

    
Jätte kuuuuuuuuuuuul
 amstaff lek pitbull svart hund american staffordshire terrier

 Matte har snott däcket......
 amstaff pitbull lek svart däck hund
  
 ...ge  mig det  genast!!!
 

Tack matte Anja...
 amstaff  svart  hund  pitull lek nagelterapeut   

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!
amstaff  svart  hund  pitbull  lek   nagelterapeut blogg  anja  egertz

   Nu har hon snott det  igen.....                                                 

  
...nu tar  jag däcket och drar .... 
amstaff  blogg svart  lek pitbull anjs egertz  naglar  blondinbella

Hej då matte......
blogg amstaff  pitbull hund  spike

         Nu har hon hängt upp den där....                   
   
...hon tog ner den först å kasta...   
 
                                                      Jag var snabb att hämta först...                                                      
 amstaff  blogg


 Nu hänger den där..... 
 amstaff blogg
 
...får hoppa upp och ta ner den då.....  


sådär ja ett lite  skutt så var det problemet löst.....
amstaff blogg

Oj ...nu  hänger den  där ja.....  ja ha.....hm?!
   

Hon  tog ner och kasta  iväg  ...igen....
amstaff  blogg  hund   pitbull anja  naglar

Dragkamps dax  weeee  jippi!!!


    

   
Jaha nu ska vi visst  gå  hem.... vill inte....


Nu har Anja gömt däcket  igen...
amstaff  blogg,   

Dumma  matte  ta  fram det igen.. TA FRAAAAAAAAAAAAAAM!!


Hörde du inte vad jag sa??!!
 

Ta fraaaaaaam däcket sa jag !!!! 
amstaffblogg,

Taaaaaaaaaaaaaa  fraaaaaaaaaaaaam!!!
amstaff blogg,

Äh jag  ger  upp hon är  bestämd nu min matte, går hem och lägger mig och sover så får hon ta  hand  om.....................

....mmm just  det Tvätten!!



Nu orkar jag inte  blogga  mer  idag  hehe.

Ha en skön och mysig söndag!!

Kommentarer
Postat av: Karin

ha ha ha ha

2009-01-11 @ 14:23:00
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Anja

lol

2009-01-11 @ 14:24:52
URL: http://nagelterapeut.blogg.se/
Postat av: CARRO

Nej, vilken söto! Är det en staffe?

2009-01-13 @ 23:32:53
URL: http://carolinewahlsten.blogg.se/
Postat av: Anja

det är en amstaff :) ja visst e han ett söto hihi

2009-01-14 @ 07:04:14
URL: http://nagelterapeut.blogg.se/
Postat av: Lizelott

hehe. Gu så gullig!!!

2009-01-15 @ 19:59:20
URL: http://zoulfashion.blogg.se/
Postat av: Mercedes

Gud vad fin!

2009-01-18 @ 23:59:43
URL: http://www.metrobloggen.se/mercedes
Postat av: Kattla

Vilken snygging :)



Staffe?

2009-01-19 @ 12:35:14
URL: http://kattlashundliv.blogspot.com/
Postat av: Anja

Kattla: Det är en amstaff!!





Vad fin din är, tänkte kommentera med det gick ju inte :(

2009-01-19 @ 17:26:49
URL: http://nagelterapeut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0