Just nu .....

...ser mina naglar ut såhär....

(bortse från att jag glömt smörja in händerna:P )




Jag har förstärkt mina egna naglar med Light Elegance Gelé, första gången jag gjorde permanent fransk på mig själv med gelé med det gick ju bra .!

Men om några timmar ska dessa bort och bytas till något annat då jag ska vara handmodell :) Mer om det får ni höra om sen och bild på det får ni vänta ett tag  på...lite  lagom hemlig :P:P

Det regnar fortf ute och kl är 06:21 så den där solen dom sa skulle lysa  så fint  i  helgen vettefan om man ska vänta sig ??!!

TREVLIG HELG!!!

Kommentarer
Postat av: Tomp

Fina naglar :)

2009-05-10 @ 11:35:24
URL: http://brassan.blogg.se/
Postat av: Mick

värsta korta men eleganta :)

2009-05-10 @ 14:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0