Nagelolja!!

Är ett måste om du vill få fina egna naglar, man utsätter nageln för ganska många påfrestningar varje dag utan att ens veta om det ...bla VATTEN som torkar ut nageln väldigt mkt...och hur ofta stoppar man händerna under  kranen varje dag....?? Just det OFTA!

Så införskaffa en nagelolja (inte matolja eller olivolja) och droppa en droppe  på varje nagel morgon och kväll VARJE dag..nageln växer ju hela tiden så slutar du med olja så blir nageln torr igen.
Kan dock ta ett par veckor innan du märker av något resultat då den  nya  nageln ska hinna komma ut oxå.
Och glöm inte att det är VARJE dag och inte  vart fjärde för då blir det  inget resultat .,,

Även när du har konstnaglar ska du annvända oljan!!

Om du inte redan visste det så kan jag tala om att du INTE behöver ta bort lacket innan du oljar in dom , ojan hittar  in i nageln ändå!

Nu är det dags att göra sig klar , fixa Kaffe och sen ta Spike och promenera iväg till jobbet!


Pssst...Så här glad belv Spike när jag sa att det var dags  att gå upp :

Han är morgontrött av sig !!

Hm, fick ett meddelande på msn när jag var offline från Håkan .... som löd ungefär såhär:
Jag följer din blogg nu så tänk dig för...
Ha  ha  vad  menade  han  med  det  Karin Ahahahhahahahhahahha!!
Tok Håkan!

Ha en underbar dag , hoppas solen lyser idag oxå!!




Kommentarer
Postat av: Karin

he he......

2009-02-04 @ 08:23:07
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Ronja

Hehe jag har bild på dom:P rött naglack =) men har klippt dom idag

2009-02-04 @ 12:08:20
URL: http://ronjiia.blogg.se/
Postat av: Amanda

Tackar tackar :) Skriv gärna frågor till oss i frågestunden ::) kram!

2009-02-04 @ 12:38:53
URL: http://nicehour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0