Fruktiga naglar....

Det hade jag i ca två månader ...långa och spetsiga var dom oxå hihi!!
Denna gången var det Karin som gjorde dom på mig för att använda till en annons som nu finns i Tidningen Naglar i Norden .....
Dom är givetvis gjorda med Light Elegance Gelé .....med massa inbakade frukter och glitter och krita !!
Skitsnygga vart dom såklart ...TACK min söta Karin!!

Här är annonsen , visst är det coolt  att dom ser tecknade  ut...

Ska leta upp en bild på dom där dom inte är fixade ....


Många gillade  detta med frukter så jag har gjort en del....


Dessa gjorde jag på Amina ..


Hon har som jag fått  mycket possitiva kommentarer om dessa frukt  naglar :)


Frukterna finns att köpa hos Karin !!!


Kommentarer
Postat av: Karin

Dom är ju sååå söta frukterna..:) och TACK GOA MÄNNISKA för att du ställde upp som modell...

2009-08-08 @ 10:50:33
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Maria

snyggt :)

2009-08-09 @ 08:42:05
URL: http://xtremebeautynails.blogg.se/
Postat av: Heidi. die Nagelhexe

Oj vad fina båda dina som jag såg när du hade gjort dem hos Karin och de som du gjorde på Amina. Tack för ideerna!

2009-08-11 @ 11:25:52
Postat av: J

Älskar längden!! inte ofta man ser sånt :)

2009-08-17 @ 07:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0