Light Elegance Naglar !

Naglarna nedan är gjorda med gelen Light Elegance!

På tippen är det blandad  blå glittrig gele och på nagelbädden är det Rosa Builder gele.... Har ni som jobbar  med  Light Elegance inte provat den rosa buildern så gör det ...grym!!!  Skönt att kunna göra en  hand klar utan att härda emellanåt !

Dom svarta strecken är målade med vanligt svart Lack och sen är det Uv-Lack samt Northen Lights glitter lack över !

(Tack Karin för redigerad bild)



 Northen Lights Lacket finns även i guld!!!

Bilden ovan stal jag från Karins Webbshop!


Psst...följ gärna min blogg via bloglovin...Klicka på bilden  nedan !


                                                                                      

Kommentarer
Postat av: Marina

Dom blev fina. Jag tror att Magda använde den rosa gelen på mig när jag var dit och fixade mina naglar, den ser så fräsch ut mot hyn när den är lite mer rosa än man är van vid.

2009-04-21 @ 08:54:58
URL: http://www.bloggen.fi/murena69/
Postat av: pella

Hej :)



Vad menar du att du inte härdar emellan? :) kram pella

2009-04-24 @ 20:04:19
URL: http://jevalia.blogg.se/
Postat av: Helena

helt fantastiskt!Mkt kul att se dina vackra naglar..hur lång tid har du varit nagelterapeut?E sj nyutbildad

2009-05-13 @ 05:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0