Ett år av djup saknad !!!

 
♥ Spike ♥
Ett helt år har gått sen jag fick pussa på dig för sista gången och titta in i dom där otroligt vackra och snälla ögnen !
Din pipleksak "kotten" som du bar med dig överallt tog du ett stadigt grepp om och släppte aldrig taget....Då var du nöjd och trygg ♥
Veterinärerna trodde inte att du somnat in ordentligt först då du fortf... hade Kotten kvar i munnen ..... men jag sa att Kotten den släpper han ALDRIG !
Det gjorde du inte heller kotten var kvar även när ditt hjärta slutat slå och du vandrat över till andra sidan ....Såklart att du skulle lyckas charma veterinärerna in i det sista då dom aldrig sett en hund somna in med sin leksak kvar i munnen ! Ja du kunde då charma all mitt hjärta !
Du var UNDERBAR , Du var mitt ALLT ♥
Jag kommer aldrig få en hund som dig  igen ...du var helt fantastisk!!

Du kommer fattas mig för evigt tills den dag vi ses igen min älskade snorkis Spiken ♥



Matte älskar dig!!



KÄRLEK !!!



SAKNAR DIG !!!

Kommentarer
Postat av: Cias Naglar

Åh, kom in på din blogg för att kika på naglar men fastnade så totalt i första inlägget att det inte ens är någon mening att kika vidare på sidan utan att först kommentera.

Vi tog bort vår älskade Lincoln för snart två månader sen och ditt inlägg berörde mig verkligen, sitter med tårarna rinnande och en stor klump i bröstet. Drömde om Linc natten till igår och det kändes verkligen som han skulle ligga där i sängen vid mina fötter när jag vaknade..

Det finns ingen smärta och saknad så stark som när ens bästa vän försvinner <3

Stor kram till dig!

Svar: Tack <3 Usch det finns inget värre än att förlora sina pälsklingar :(
jultomten

2011-06-06 @ 16:10:44
URL: http://ciasnaglar.se/blogg
Postat av: REBECCA

Fin blogg! Har du kanske lust att göra ett bloglovin-byte med mig? kram

2011-09-25 @ 15:31:36
URL: http://magicstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0