Fredags Kaos!!

Helene var min sista kund i Fredags, trötta som fan var vi och var allmänt fnittriga och satt å sjöng och tramsa.. men vi var inte värst....Spike var den som spårade ur Totalt!!!
Mer om det får ni läsa i hennes blogg www.helenewiklund.com  klicka på rubriken Aceton Monstret!!
Helene hade ett eget tema till sina naglar denna gång , Blommor och Bin !!!
Naglarna är gjord med INM´s Akryl.

Ingen bra bild men bättre än inget!!




Ha ha ha ha  min hund är bra sjuk han .... Kika in i Helenes blogg nu !!

Ha en underbar dag i söndags solen !!

Kommentarer
Postat av: Karin

Kan rekommendera hundmat.... ha ha

2009-05-17 @ 09:29:48
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Louise

Hejsan!

Jag har en ganska töntig fråga men jag tycker att dina manikyrer är superfina! Och undrar om jag skulle kunna få använda någon av dina bilder (endast nagelbilder) i ett arbete jag gör i skolan?

kram Louise

2009-05-19 @ 10:38:59
Postat av: Anja

Hej Louise!!



Vad är det för typ av arbete du gör då?? Förstår att det handlar om naglar lite mer info skulle va kul :)



Klart du får använda mina bilder till ditt skolarbete , bara du anger källa :):):)

kram

2009-05-20 @ 06:49:20
URL: http://nagelterapeut.blogg.se/
Postat av: Christina

Hejsan! :)

Jag har lite frågor om naglar som jag hoppas du kunde svara på. Jag skulle gärna vilja ha fina starka egna naglar eftersom jag tycker att en nagelförlängning skulle bli alltför dyrt när jag studerar. Men knixet är då att mina egna naglar växer ganska bra men blir lätt sköra om jag inte använder nagellack. Jag har förut haft som ovana att bita på naglarna men har försökt sluta med det. hur får jag mina naglar att bli starkare så att de inte brakar var och var annan vecka?

2009-05-25 @ 15:09:46
URL: http://Http://stiini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0