Fina Fossingar!!

Igår ar min vackra vän Lee förbi och fixade sina händer och fötter inför midsommar !!
Lee jobbar som frisör  på Söder/Skanstull . det är hon som fixar mitt hår....hon är GRYMT duktig !!
Hennes Salong heter Systrarna Boustedt och ligger på  Götgatan.

Jag la permanent fransk förstärkning på hennes tånaglar med Light Elegance Gelé ...riktigt snyggt speciellt när man varit i Grekland en vecka och fötterna har blivit sådär snyggt bruna...






Sådär ja , nu är hon fin om fötterna ett  bra tag !!!

På torsdag åker jag ut till vårt landställe Söderön , vad ska ni göra på Midsommar ??

För er som undrar hur kråkan mår så kan jag bara säga att den mår suuuuuper bra , kommer nya bilder på den efter Midsommar helgen !!


Förövrigt så saknar jag  KAAAAAAAARIN ....nu var det hundra år sen vi sågs känns det som :(

Kommentarer
Postat av: Karin

Snyyyyyyyyygga....Vart ääär duuu...buuuäääh

2009-06-17 @ 07:29:56
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: emma

Vad avis jag blir. Kikar ner på mina fötter och skäms :(

2009-06-18 @ 23:02:04
URL: http://petersson84.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej! Har du några generella tips för användning av elfil? Jag har köpt en med många bits och fotpedal. 30000 varv/min

(Jag har ingen blogg, så du får gärna svara här)



2009-06-26 @ 19:55:50
Postat av: Sofia

Ååååå vilka vackra fötter... Lät lit konstigt men ... riktigt snyggt måste ja säga..



Ha det bäst..



Kram

2009-07-06 @ 12:42:51
URL: http://karleksbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0