Sjukling!!

Jag ligger tyvärr fortf sjuk  hemma , inge vidare kul och kunderna får tyvärr vänta till nästa vecka...:(
Inte går det att sova ordentligt heller, ni vet ju hur det är när man är förkyld...man vaknar hela tiden och måste harkla och hosta och dricka vatten ....
Nu var jag tvungen att gå upp och göra Te för min hals håller på att ta kål på mig , har gurglat nåt antiseptiskt från apoteket oxå!!

Försöker känna mig såhär när jag tittar mig  i spegeln...



Men jag känner mig mer såhär...




Nä nu ska jag dricka mitt Te och försöka somna om igen!!


Psst....undrar ni över priser och annat så kika gärna in på min hemsida...

(klicka på texten nedan)


Natti natti!!



 


Kommentarer
Postat av: linda

krya på dig :)

2009-02-13 @ 09:23:09
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0