Nagelbitare!!

Här har jag gjort naglar på en kompis som är en riktig nagelbitare..FYYYYY på dig !! 


Är man nagelbitare kan det vara lite krångligt att få fransk , man måste fuska till så att nagelbädden ser längre ut än vad den är....visst man kan ju strunta i det  om man vill men personligen så tycker jag det ser förskräckligt ut när man har så lite nagelbädd.


Jag har gjor dessa med INM Akryl.... har lagt glittrig akryl på nagelbädden för att lura ögat lite ....Man kan ju även lägga täckande rosa men hon ville ha glittrigt ... :) Glitter e kul !!



Om ni tittar noga ser ni att hennes egna fria kant kikar fram lite men som sagt glittret lurar ögat!!



Tack igen Karin för att du fixade till bilderna lite !!!



Ikväll går alla mina tankar till Håkan och Karin samt barnen  som igår förlorade en kär familje medlem  :(



Massa kramar till er !!!


Kommentarer
Postat av: Karin

Jättefina...du är så duktig..)

Tack för att du finns...löv u...

2009-04-21 @ 22:54:54
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Malin

Gud så snyggt :)

2009-04-22 @ 11:09:28
URL: http://crazyaboutpink.com
Postat av: Tomas

Fina naglar :) jäla duktig du är med naglar :)

2009-04-22 @ 13:40:38
URL: http://brassan.blogg.se/
Postat av: Jossan

Vad duktigt du är! Jag är verkligen en jäkel på att bita på naglar och nagelband. Har testat sånt där nagellack som smakar så att man inte ska bita men det hjälper inte. Har du möjligtvis något tips till mig? :-)

2009-05-02 @ 10:54:06
URL: http://lejoss.blogg.se/
Postat av: *Nagelbitaren*

Jag blev verkligen supernöjd med naglarna, du e verkligen bäst!!! :) Fast vi skulle lagt upp före bilder oxå så man verkligen kunde få se skillnaden ;)

2009-06-02 @ 21:23:08
Postat av: nail attitude

Hej,

Jag tycker du är superduktig och jag älskar din blogg.

Resultaten på "nagelbitaren" blev superbra!!!

Men använder du aldrig en "cover pink" akryl? Det funkar utmärkt bra för förlänga nagelbäddet.

Hej så länge :)

Vivi

2009-06-04 @ 12:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0