Elvis är nu återförenad med Elton...

... det visade sig att Elvis andra höft också var skadad, så nu är han i katt himlen med sin bror Elton...Kan ni förstår att min brors underbara gosnos att har tagit sig hem efter att ha blivit påkörd med endast frambenen ... Mitt hjärta brister:(
Veterinärerna sa att han hade en väldigt speciel loch underbar katt , trots att han låg med dropp och var ned drogad så gosade han med dom när dom kom och tittade till honom .....ÄLSKLINGEN så typiskt Elvis alltid massa gos. Glad att han slapp frysa ihjäl ute alldeles ensam  och kom hem till husse så dom fick träffas innan han tassade iväg till Elton.
Stackars min bror ....

ELVIS...



VILA I FRID MIN ÄLSKADE PANTER!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Beklagar.......igen..kram

2008-12-30 @ 23:07:26
Postat av: hanna

mitt hjärta brister med dig! hemskt :/

2008-12-31 @ 22:45:24
URL: http://ladiewarrior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0