Det är mycket nu...

...så därför inte så mkt bloggande då jag vart på jobbet till sena kvällar, samt att jag är snorig och härlig och vart iväg till veterinären men hon Kaninen Skilla då hon har opererat sig , hade en livmodertumör. Allt gick bra och hon  mår  prima!!
Så fullt upp med andra ord.
Idag hade jag tänkt att städa mitt hem samt att handla lite julklappar , hänga i tvättstugan ett par timmar  och sen  göra mina naglar julfina  och klippa klorna på alla djur (inte på Skilla hon slipper ny opererad ju )men icke sa nicke man vaknar och mår skit och har skallebank....TACK!!


Frukosten är serverad ....



Rufus är den ljusa ruffsiga hans bordsdam är Skilla....


Får ofta frågan om det går bra att ha hund och kaniner ihop....Hm.....

En bild säger mer än tusen ord heter det  ju..





Psst ...glöm ej att prenumerera på min blogg !!!

Kommentarer
Postat av: Karin

Grattis Lisa.

Du har blivit mormor igen. Till Ludde lump..

2008-12-20 @ 18:50:17
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Pöa

Ja kaninkött e inge vidare.. snygga kaniner förresten! lurvhög AB

2008-12-20 @ 18:57:28
URL: http://taskulamppu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0