Mina Änglar Spike och Skilla <3

Nu tänkte jag försöka börja blogga lite  igen , våren och sommaren har varit jobbig då jag den 8/4 2010 fick låta min bästa vän Spike somna in 11 År och 8 Månader gammal pga akut Njursvikt:( den saknad jag känner går inte att beskriva i ord, det har nu gått 6 månader och saknaden är fortf lika stor .....han var mitt allt !!!

Mer om det kan ni läsa i hans blogg!

En månader senare somnade även min äldsta Kanin Skilla  in 7 år Gammal...det  gjorde ju inte sken bättre!

Spike somnade in med sin älskade "kotten" i munnen ... såg precis ut som på bilden nedan ...han såg så levande ut ...han sov så gott mitt hjärta !!

Spike Jag och Kotten
 
Vila I Frid Mitt Hjärta <3


Skilla (Mörkgrå) och Rufus

Sov Gott Älskade Vän <3


Kommentarer
Postat av: Elin [FOTOBLOGG]

Gud vilken fin blogg, och åhh vad hemskt, jätte söta djur! :(

Svar: TACK <3
jultomten

2010-12-30 @ 13:26:03
URL: http://mysphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0