Hemsida!!

Äntligen har jag skaffat mig en hemsida (anjasnagelstudio.se) och vem tror ni jag utmanade att fixa  till den då??!!
Jo nämligen Karin mohahhahah!!

Hon tyckte väl jag var lite små tokig först som frågade henne hon har ALDRIG gjort en hemsida förut, bara bloggdesigners......Men jag tyckte det var dags för henne nu ha ha!!

Och titta vad fint det blev , bara lite små pill kvar som hon inte är nöjd med...Jag är iallafall SUPER nöjd!!

Klicka på headern nedan så kommer ni till hemsidan.....



TACK KARIN!!

PUSS!!


Kommentarer
Postat av: Karin

Vassegooo...ska pula lite mer me den idag...))

2009-01-20 @ 08:50:33
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: keit

Du det var verkligen på tiden. Grattizzz.. :-)

2009-01-20 @ 09:42:10
URL: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/
Postat av: Tips

Schysst men, ordna till radbrytningen på framsidan och själva headern (välkommen..), den ser lite '98 ut :) Annars var det en bra hemsida, den känns seriös och inbjudande osv.

2009-01-20 @ 15:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0