Godmorgon

...alla söta läsare!!

Snart är det  dax att gå upp och fixa kaffe och rusa ut med hunden men just nu ligger  jag  Spike och Rufus (kanin) i soffan och morgon slöar.

I måndags gjorde jag mitt första försök att ge mig på permanent fransk med gelé på en av mina kunder , det gick ju alldeles strålande förstår inte vad  jag  var  rädd för ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha..........................................!!!

 ( Tack söta för att jag fick ditt förtroende att prova, ha det  bra i  Irland nu och hälsa Emma)

Tyvärr hade jag inte  kameran med mig så har ingen  bild på dom tyvärr:( Men det blir fler sånna nu  hehe.

Nu vill Spiken  uuuuuut!

Ses senare...

Kommentarer
Postat av: Karin

Pööööss

2009-01-14 @ 07:45:06
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Yvonne Arvidsson

Yes, äntligen kom det lite att läsa :)

Jag glömde också att fota mitt jobb igår vi hade så trevligt så det bara glömdes bort.

Ha en kanon bra dag!



// Yvonne

2009-01-14 @ 08:41:51
URL: http://yvonnesnageltrixfix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0