Jag är nu en Ängel .....

...eller bara blivit osynlig som matte Anja säger.... jag är med henne hela tiden !!

Den 8/4 2010 så fick jag somna in 11 år och 8 månader gammal då jag drabbades av akut njursvikt, jag och matte fick en underbar sista vecka tillsammans ute i Waxholm....jag gjorde bara saker  jag  ville ...så fick jag träffa min Husse Anders en sista gång oxå vilket var ett kärt återseende!

Jag somnade in med min kära  "kotten" kvar i munnen... vetrinärerna hade aldrig sett nåt  liknande...en hund som somnar in med sin älskade leksak kvar i munnen ....Matte var inte förvånad , ingen annan heller  det är ju jag och kotten  liksom ....

Jag blev gammal men var  pigg hela  livet  och  lekfull slapp vara  sjuk... det är jag och Anja glada över !

Matte Anja saknar  mig så hon går i tusen bitar  men vi ses  snart  igen.... <3 och som sagt jag har bara blivit  osynlig , där Anja är där är jag !

Matte Anjas Kanin Skilla somnade in ca en månad efter mig, hon var oxå gammal.... hon är oxå väldigt saknad av Anja och Rufus... tur dom har  varann...och Chinchillorna !

Men Skilla är oxå bara osynlig... det är nog därför Rufus fortf är en sån glad  kanin :)

Jag och Kotten...



Fina Skilla



Jag och Anja



Jag Skilla och Rufus



Jag fortsätter blogga lite i fortsättningen ...har  massa  bilder  och  berättelser  kvar  att dela !!

Människor måste förstå att Amstaffen är enunderbar  ras  inte  en  sk mördarhund...BAH grrrr !!

PUSS PÅ ER !!!









Kommentarer
Postat av: Tindra

Gullevovven....

2010-10-08 @ 13:59:02
URL: http://yorkshireterriers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0