Tänk på oss på Nyårsafton...

...vi små söta som tycker smällare och raketer är bland det värsta som finns, tänk en extra gång på oss och omifall ni verkligen "måste" så håll er till tolv slaget. Min matte måste åka till Waxholm med mig för där håller dom sig faktiskt rätt lugna med smällandet ,inte alls som här hemma i Solna där dom skjuter som idioter flera dagar innan och arton dagar efter......smileysmiley


Åren innan
Matte hade upptäckt att Waxholm va lugnare så vägrade jag gå ut på ca 20 timmar....smileysmileyDet är ganska jobbigt men är det krig så är det ...Tänk bara på alla dom djur som inte ens kan gömma sig inne i ett hus någonstans... Fy stackars dom. Igår vågade jag knappt gå hem från Salogen då det var någon som avfyrade massa läskigt inne i stan....Matte försökte få mig till bussen men jag försökte flytta in på Ica på Sveavägen istället. Kom hem tillslut och det var jätte skönt!!

Ett STORT tack från mig och min Matte Anja till Ica Maxi som nu inte längre säljer sånt skit till hänsyna av djur och människor!!! TACK TACK TACK!!smiley!smiley



Nu längtar jag till Julafton ...ÄLSKAR julklappar!!! smileysmiley



Voff......glöm inte att prenumerera på min dogbook!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0