Till minne av Tobias!

Idag den 29 November 2008  är det två år sen som lilla Tobias somnade in och flög iväg till Narnia.

Redan vid tre års ålder fick han cancer , han blev frisk igen men efter ca sex månader va det tyvärr tillbaka och denna gången orkade hans kropp tyvärr inte kämpa emot .....

Bara sju år år hann han bli den underbara lilla killen som hade ett skratt som för alltid kommer finnas kvar i mitt huvud. Hoppas att jag aldrig mer behöver gå på ett barns begravning igen , det går inte att beskriva vilken sorg man har i hjärtat för man ska ju inte dö när man är så liten ...mitt hjärta brast!

Kyrkan var full av alla hans kompisar som skrivit massa små söta brev och lagt på hans kista:(

Ingen skall någonsin behöva förlora sitt/sina barn !


Hans familj startade en fond i hans namn http://tobiasfond.se gå in och skänk en slant om ni råkar ha lite pengar över det gör jag lite då och då. Länka gärna till hans sida på eran blogg eller hemsida.


Christian Walz som är deras släkting sjöng och spelade piano på begravningen, kommer alltid få tårfyllda ögon varje gång jag hör den låten ........"Never be afraid again"

Man är bra stark när man orkar sjunga på en begraving, han var dock inte säker på ifall det skulle bära eller brista så han bad om att få sjunga i början av begravningen innan prästen började prata .....                                                                         

Det var såååååå vackert!



VILA I FRID LILLA TOBIAS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så vackert skrivit och låten är underbar,ska kika in på länken.

2008-11-29 @ 02:12:12
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Karin

Mm fruktansvärt att överleva sitt barn. Jag vet när min syster gick bort -98... Då trodde jag att min mor skulle dö, av sorg.

Där har du det VÄRSTA som hänt mig i mitt liv.

Inte en enda dag går förbi utan att en tanke ligger hos Agneta. kram /Karin

2008-11-29 @ 06:58:07
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Anja

Ja usch stackars :(



Kram

2008-11-29 @ 10:20:42
URL: http://nagelterapeut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0