Akrylnaglar...

... Börjar denna regninga dag med att fylla i ett par akryl naglar på en kund som jag  ALLTID får lacka och dekorera något roligt på...JIPPI kan en fredag börja bättre??!1
Jag har ju jobbat med naglar sedan 2001 och då har jag främst jobbat med akryl och enstaka glasfiber/silkes naglar men förra året utbildade jag mig även i gele i märket Light Elegance och har börjat komma igång med det nu så det blir även en gelé kund idag och faktiskt en glasfiberkund när jag tänker efter ....Oj så skoj får göra alla material idag !!
Glasfiber/silke är det inte så stor efterfrågan på så det är kul när man får göra det ibland ...klipp och klistra som jag kallar det  hihi.
Nä nu ska jag dricka mitt kaffe och sen slänga på Spike det regntäta täcket så han inte vägrar gå till jobbet som sist då jag glömde täcket och han satte sig i en busskur efter en kvarts promenad  hahhha ......Han HATAR regn!!



SPIKE

Ha en trevlig fredag !!

Tjing tjing


Kommentarer
Postat av: Annica

Åh guuud så söt hund!!

2008-11-29 @ 00:12:17
URL: http://nagelforum.se/index.php?section=346
Postat av: Anja

Ja visst e han underbart söt min lilla salongs maskot hihihi:)

2008-11-29 @ 10:22:09
URL: http://nagelterapeut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0