Light Elegance Gele...

.... Var det en "dåre"som tyckte jag skulle lära mig ... ja typ så tänkte jag speciellt  efter att jag stoppat  ner  pensel f*n i burken och fått upp nåt vidrigt kladdigt slemmigt sk*t som inte vill försvinna från penseln och tillråga på det så när man väl fått av "skiten" på nageln så skulle den till att börja rinna ner i NAGELBANDEN också....FYYYY F*N tänkte  jag..... HÖGT!!! Sen kom den där dåren (Karin Schön) och sa att jag va snabb på att lära  mig applicera det där kletiga slemmet(mina ord) HERRGUD tänkte jag då (högt igen) hur fasiken har det sett ut för  andra, tyckte ju att det va  ett rent kaos runt den  nageln jag höll på med....GE MIG AKRYL NUUUUU KARIN ...sa jag åt henne  mohahhahahhahahhahahhahah.........
Ja ja men det gick ju vägen tillslut och  Karins söta ord  var "
jag kunde iallafall tillföra dig lite dekorations tips" ha ha , jag håller fortf  inte med om att jag var lätt  lärd men å andra sidan har jag ju inte sett andra lära sig ...Jag lärde mig ju dom andra materialen snabbt  iofs hihi.
Men efter  många svordommar var ju Diplomet mitt och nu svär jag bara "lite" över gelén .....*fniss*   

                                                                                                                         
                              
        

Kommentarer
Postat av: Karin

skrattar

2008-12-14 @ 08:29:15
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0